De inschrijving voor de Customer Experience Awards van 2019 is geopend! Donderdag 21 november is het zo ver: dan worden de awards uitgereikt aan de organisaties, teams of managers met de meest opvallende en innoverende CX-cases. Op deze dag zullen de 100 geselecteerde finalisten presentaties geven in het Movenpick Hotel in Amsterdam.

Ben jij een voorloper in customer experience? Je kan een case indienen tot 7 augustus. Maar ook als bezoeker is dit een dag vol inspiratie. Customer experience professionals van over de hele wereld komen op deze dag samen. Dit maakt je als eerste op de hoogte van de nieuwste initiatieven rondom het verhogen van loyalty, het vergroten van brand awarenes en het uitbouwen van je omzet.

Deelnemers kunnen uit 19 categorieën kiezen:

  1. Customer-Centric Culture
  2. Business Change or Transformation 
  3. Customer Insight & Feedback 
  4. Best Measurement in Customer Experience
  5. Best Multi/Omni-Channel Customer Experience
  6. Most Effective Customer Experience in Social Media
  7. Contact Centre
  8. Client Relationship Management
  9. Best Use of Mobile
  10. Digital Transformation
  11. Best Digital Strategy
  12. Diversity & inclusion
  13. Employer of the Year
  14. Employee Empowerment
  15. Customer Experience Professional
  16. Customer Experience Team
  17. Customer Experience Leadership
  18. Customer Complaints
  19. Best Customer Experience Strategy 

In deze laatste categorie zal onze directeur Ruud Verduin een van de juryleden zijn. Naast Ruud is er een groot panel van onafhankelijke en onpartijdige zakelijke professionals, die gepassioneerd zijn over hun rol en voldoen aan strenge criteria. Alle finalisten presenteren hun inzending live aan de juryleden op de dag van de finale. Dit betekent dat elke deelnemer, ongeacht of je een individu, mkb of een van grote organisatie bent; iedereen heeft dezelfde kans om indruk te maken.

Meer informatie over deze awards? Klik hier

Wellicht ook interessant:

× How can I help you?