030-2209796

Onze Diensten

Wij helpen onze opdrachtgevers het maximale uit hun klantrelaties te halen. Wij geven onafhankelijk advies en onze persoonlijke benadering en betrokkenheid beschouwen wij als een van de randvoorwaarden voor succes.

We helpen om je business, behoeften en uitdagingen te doorgronden, de beste oplossingen te ontwikkelen en deze op een effectieve manier in de organisatie te implementeren.

Wil je je klant meer centraal stellen? Onze ervaring met de omslag van productgericht naar klantgericht werken maakt ons een ideale partner. Onze samenwerking gaat verder dan een rapport. Samen realiseren we daadwerkelijke verbeteringen.

Onze diensten hebben we als volgt onderverdeeld:

Een optimale klantervaring die past bij jouw bedrijf of merk – we noemen dit ook wel de ‘branded customer experience’ – zorgt ervoor dat je een positieve en onderscheidende beleving creëert voor je klanten. Een beleving waarvoor ze graag klant blijven, bij je terugkomen én jouw merk aanbevelen aan hun vrienden en relaties. En een effectieve customer experience begint met een heldere klantstrategie: wat zijn je ambities en doelen en welke waarde wil je voor je stakeholders creëren.

Onze adviseurs zijn behulpzaam bij het opstellen van een heldere klantvisie en een duidelijke klantstrategie die richting geeft aan het veranderplan en draagvlak creëert voor de beoogde veranderingen. Vervolgens ontwikkelen we samen met jouw mensen een waardevolle customer experience voor je klanten.

Waardevolle klantrelaties ontstaan niet vanzelf. Daar is veel klantinteractie voor nodig. En niet zomaar klantinteractie, maar een klantdialoog waarbij je al je klantkennis omzet naar relevante communicatie op het juiste moment via het juiste kanaal. Dit is waarom je klantcontactprogramma’s belangrijk zijn.

We onderscheiden leadgeneratie en inbound marketing programma’s, verkoop- en acquisitieprogramma’s, on-boarding en welkomstprogramma’s, cross-sell programma’s, relatieverdiepingsprogramma’s, klantbehoud- en retentieprogramma’s, ambassadeursprogramma’s en win-backprogramma’s. Het vormgeven van deze programma’s is onze specialiteit. Onze insteek hierbij is de klant, met al zijn behoeften, wensen en voorkeuren. Hoe beter je die in kaart weet te brengen, hoe effectiever je klantcontactprogramma’s zullen zijn.

Data driven marketing is de motor van hedendaagse commercie. Om waardevolle klantrelaties te creëren kunnen we niet meer om klantdata heen. Of het nu big data of small data is, klantdata geven toegang tot een schat aan informatie en mogelijkheden om effectiever en efficiënter te werken. Marketing en verkoop worden dan ook steeds meer gedreven door data en inzicht.

Data driven marketing begint met het verkrijgen van een volledig beeld over je klanten. Een 360 graden klantbeeld is de basis voor effectieve klantbewerking. De toenemende digitalisering geeft gelukkig meer inzicht in de customer journey die een klant maakt. Maar het koppelen van alle databronnen en het op slimme wijze ontsluiten daarvan kan best een uitdaging zijn. Een uitdaging waar wij veel ervaring mee hebben en graag onze tanden in zetten.

CRM en marketing software is het fundament onder hedendaagse marketing en verkoop. Wij helpen met het selecteren en implementeren van de beste oplossingen. Welke software voor uw organisatie het beste is, hangt echter meer af van de organisatie dan van het pakket. De selectie van een standaardpakket is dan ook maatwerk.

Op basis van onze vakkennis en kennis van de gangbare CRM-pakketten in combinatie met een heldere analyse van jullie situatie en ambities adviseren wij wat de beste oplossing is. Verder kunnen we het projectmanagement doen bij de realisatie en zorgen we voor een succesvolle implementatie in de organisatie.

Wij zijn gespecialiseerd in het werven van medewerkers voor data driven marketing, customer relationship management (CRM) en digital transformation. Zowel voor werving & selectie van medewerkers voor je vaste vacatures als voor recruitment van ervaren interim professionals kun je bij ons terecht.

Wij beschikken over een groot netwerk van kandidaten in het customer engagement vakgebied en zijn een deskundige en plezierige gesprekspartner voor zowel opdrachtgevers als kandidaten op alle niveaus, van beginner tot directielevel.

 

Je wilt je organisatie klantgerichter maken. Maar hoe doe je dat? Wat komt er allemaal bij kijken? Voor ons gaat het klantgerichter maken van organisaties over het inrichten van klantgerichte – effectieve en efficiënte – processen, een klantgerichte organisatie en klantgerichte software. Maar ook cultuur en leiderschap spelen hierbij een essentiële rol.

Om deze elementen in hun samenhang te veranderen is een uitdaging. Naast een heldere visie en blauwdruk van de beoogde situatie is het managen van veranderingen een sleutelfactor. Veranderingsmanagement gaat vooral over de ‘zachte’ aspecten: betrekken van medewerkers, zorgen voor sponsorship van de directie, mobiliseren van change agents, effectieve interne communicatie et cetera.

Veranderen is mensenwerk. Onze adviseurs, projectmanagers en verandermanagers helpen graag om hier een succes van te maken. Vraag ons vrijblijvend eens wat we in jouw situatie kunnen betekenen.

Ontvang tips en adviezen in je inbox