Klankbord & Coaching
Van privé coaching tot begeleiding van afdelingen
Als je zoekt naar een resultaatgerichte en inspirerende CRM-coach dan ben je bij ons aan het juiste adres. We doen coachingsopdrachten variërend van persoonlijk klankborden tot begeleiding van projectteams en afdelingen. We begeleiden regelmatig directies bij het opstellen van klantstrategieën en CRM-strategieën. Ook hebben we ervaring met het coachen van (nieuwe) projectmanagers die de leiding over een klantgerichtheids- of CRM-project hebben gekregen. We hebben daarbij oog voor de menselijke maat en zachte waarden maar verliezen nooit de doelstellingen uit het oog.
Coachingstechnieken
In onze begeleiding maken wij onder meer gebruik van de volgende instrumenten en technieken:
- Visie- en strategieontwikkeling
- Krachtenveldanalyse
- Teambuildingsoefeningen
- Creativiteitsoefeningen
- Talentenanalyse
- Teamrollenanalyse
Waarvoor zet je een klankbord of coach in?
Je kunt onze coaches inzetten onder meer inzetten voor:
- Inspirerend klankbord bij het opstellen of herijken van je customer experience visie of CRM-plannen
- Gericht advies bij het vormgeven en uitvoeren van customer engagement projecten
- Deskundige begeleiding bij het realiseren van veranderingsprocessen
- Praktische ondersteuning met tips en tools bij het organiseren van projecten en afdelingen
Plan nu een Smart Talk!
Bespreek jouw vraag, uitdaging of plan met een onafhankelijke expert. Maak gebruik van ons speciale aanbod voor een gratis telefonische Smart Talk. Je krijgt direct feedback, tips en suggesties. Vrijblijvend. Je zit nergens aan vast. En helemaal gratis.
Waar kunnen we je nog meer mee van dienst zijn?
Projectmanagement
Wij zorgen voor de juiste manager om je doelen te realiseren
Interimmanagement
Wij beschikken over geschikte interim managers met ervaring op alle niveaus.
Veranderingsmanagement
De sleutel tot succes van je customer experience en customer relationship management project.
CRM implementatiebegeleiding
Het succes van elk CRM-project staat of valt met de implementatie in de organisatie