Data Analyse
De uitdagingen die we vaak horen zijn:
– waar moeten we beginnen met alle data die er beschikbaar is?
– hoe moeten er segmenten aangemaakt worden voor doeltreffende marketing uitingen
– hoe kan ik in een analytic dashboard zien wat er allemaal realtime gaande is?
– welke definities zijn er om de data goed te kunnen interpreteren?
– waar moeten we beginnen met alle data die er beschikbaar is?
– hoe moeten er segmenten aangemaakt worden voor doeltreffende marketing uitingen
– hoe kan ik in een analytic dashboard zien wat er allemaal realtime gaande is?
– welke definities zijn er om de data goed te kunnen interpreteren?
Je wilt graag weten welke personen er in je klantdata zitten en met welke details en waarden. Wij doen graag een totale analyse om te kijken of de data goed is gestructureerd kan worden en waar mogelijkheden liggen om slimme marketing acties uit te voeren.
Gestructureerd overzicht welke data aanwezig is
Met een goede data analyse van ons wordt de structuur duidelijk, komen de relevante segmenten naar boven voor doeltreffende marketing uitingen. Ook definiëren wij de data om een eenduidige interpretatie van de data te realiseren. Hierna kijken we graag samen waar de mogelijkheden liggen.
Wil je weten wat je mogelijkheden zijn op het gebied van data analyse? Neem dan contact met ons voor een persoonlijk advies.
Op zoek naar een data analist?

Waar kunnen we je nog meer mee van dienst zijn?