030-2209796

Klantstrategie en Customer Experience Design

Onze adviseurs helpen bij het opstellen van een heldere klantvisie en een duidelijke klantstrategie. Deze zijn nodig om richting te geven aan het veranderplan en om draagvlak te creëren voor de komende veranderingen.

Als het goed is zijn de klantvisie en CRM-strategie gebaseerd op een goed inzicht in de wensen en behoeften van de verschillende klantsegmenten. Wij kunnen ook helpen om dit klantinzicht te verkrijgen, middels kwalitatief en kwantitatief klantonderzoek, segmentatieonderzoek en het ontwikkelen van buyer persona’s.

Natuurlijk bieden we ook de helpende hand bij het opstellen van een kosten/batenafweging (business case) en een helder projectplan.

customer engagement quick scan

Customer Engagement Quick Scan

In 2 uur tijd een overzicht van de huidige situatie.

workshop klantstrategie

Customer Engagement Strategie

Krijg snel je klantvisie, ambitie en doelstellingen helder.

klantbehoeftenonderzoek

Klantbehoeften­onderzoek

Diepgaand kwalitatief onderzoek naar klantbehoeften om helder te krijgen wat klanten beweegt.

klantsegmentatie

Klant­segmentatie

We brengen klantbehoeften in kaart en clusteren deze vervolgens tot duidelijke segmenten. Een uitstekende basis voor het opstellen van persona’s en klantbedieningsconcepten.

klantsegmentatie

Customer Journey Mapping

We brengen klantbehoeften in kaart en clusteren deze vervolgens tot duidelijke segmenten. Een uitstekende basis voor het opstellen van persona’s en klantbedieningsconcepten.

buyer personas ontwikkelen

Buyer Persona's Ontwikkelen

Met buyer persona’s geven we klantsegmenten een gezicht. Hiermee kun je betere marketingplannen opstellen en betere proposities ontwikkelen.

cx ontwerpen

Customer Experience Ontwerpen

Wij helpen bij het ontwerpen van een onderscheidende customer experience die de relatie met je klanten naar het volgende niveau tilt.

cx ontwerpen

Klantbeloften opstellen

We helpen je om heldere klantbeloften te formuleren die voor klanten overtuigend zijn en voor medewerkers inspirerend.

klantbedieningsmodellen opstellen

Klant­bedienings­modellen opstellen

Met een klantbedieningsmodel beschrijf je hoe je de beoogde customer experience voor een klantsegment gaat realiseren. Wij helpen je graag.

Neem contact met ons op als je meer wilt weten over de mogelijkheden of eens vrijblijvend van gedachten wilt wisselen. We komen graag in contact!

Ontvang tips en adviezen in je inbox