Klantstrategie en Customer Experience Design
Onze adviseurs helpen bij het opstellen van een heldere klantvisie en een duidelijke klantstrategie. Deze zijn nodig om richting te geven aan het veranderplan en om draagvlak te creëren voor de komende veranderingen.
Als het goed is zijn de klantvisie en CRM-strategie gebaseerd op een goed inzicht in de wensen en behoeften van de verschillende klantsegmenten. Wij kunnen ook helpen om dit klantinzicht te verkrijgen, middels kwalitatief en kwantitatief klantonderzoek, segmentatieonderzoek en het ontwikkelen van buyer persona’s. Natuurlijk bieden we ook de helpende hand bij het opstellen van een kosten/batenafweging (business case) en een helder projectplan.
Klik hieronder op een van onze diensten.
Customer Engagement Quick Scan
In 2 uur tijd een overzicht van de huidige situatie.
CRM Quick Scan
In 1 dag een analyse van je huidige en gewenste CRM-situatie.
Customer Engagement Strategie
Krijg snel je klantvisie, ambitie en doelstellingen helder.
Klantbehoeftenonderzoek
Diepgaand kwalitatief onderzoek naar klantbehoeften om helder te krijgen wat klanten beweegt.
Klantsegmentatie
We brengen klantbehoeften in kaart en clusteren deze vervolgens tot duidelijke segmenten. Een uitstekende basis voor het opstellen van persona’s en klantbedieningsconcepten.
Customer Journey Mapping
We brengen klantbehoeften in kaart en clusteren deze vervolgens tot duidelijke segmenten. Een uitstekende basis voor het opstellen van persona’s en klantbedieningsconcepten.
Buyer Persona's Ontwikkelen
Met buyer persona’s geven we klantsegmenten een gezicht. Hiermee kun je betere marketingplannen opstellen en betere proposities ontwikkelen.
Customer Experience Ontwerpen
Wij helpen bij het ontwerpen van een onderscheidende customer experience die de relatie met je klanten naar het volgende niveau tilt.
Klantbeloften opstellen
We helpen je om heldere klantbeloften te formuleren die voor klanten overtuigend zijn en voor medewerkers inspirerend.
Klantbedieningsmodellen opstellen
Met een klantbedieningsmodel beschrijf je hoe je de beoogde customer experience voor een klantsegment gaat realiseren. Wij helpen je graag.
Meer weten?
Neem contact met ons op als je meer wilt weten over de mogelijkheden of eens vrijblijvend van gedachten wilt wisselen. We komen graag in contact!
Dive straight into the feedback!Login below and you can start commenting using your own user instantly