CUSTOMER ENGAGEMENT QUICK SCAN

Een tevreden klant is tegenwoordig niet meer genoeg. We willen dat klanten engaged zijn. Customer engagement gaat verder dan alleen het hebben van een klantrelatie. Een engaged klant is een ambassadeur. Hoe maak je van je klant een ambassadeur? Dat is voor iedere organisatie weer net even anders. En die reis start met inzicht. De customer engagement quick scan is een handig hulpmiddel om in korte tijd een eerste beeld te krijgen waar de kansen liggen.

De customer engagement quick scan is een sessie van een halve dag, die bijdraagt aan bewustwording van de stand van zaken met betrekking tot een aantal belangrijke elementen van customer engagement, zoals klantinteractie en klantrelatie. De scan vindt interactief plaats in een gezamenlijke sessie en de uitkomsten bespreken we ter plekke. Hoeveel sneller wil je het nog hebben?

Neem contact met ons op als je meer wilt weten over de mogelijkheden of eens vrijblijvend van gedachten wilt wisselen.

Wat is een quick scan?
Een quick scan is een snelle inventarisatie van de huidige situatie of de belangrijkste knelpunten in de organisatie.
Heb ik misschien meer aan een diepgaander onderzoek?
Dat kan. Een quick scan is wat de naam al zegt: een snelle eerste inventarisatie. Wij bieden ook diverse andere scans, audits en assessments, waarbij we dieper graven en met analyses onderbouwde adviezen komen. Vraag ons gerust naar de beste keus voor jouw situatie.

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief