Klanten en prospects volgen hun eigen klantreis. Wat wil je dat ze tijdens hun reis ervaren? Wij helpen je om de juiste keuzes te maken.

Klantbediening

Klanten en prospects volgen hun eigen klantreis. Wat wil je dat ze tijdens hun reis ervaren? En hoe ga je dit waarmaken op al jouw touchpoints? Wij helpen je om de juiste keuzes te maken.

Klantbediening op maat

Je kiest voor een waardevolle klantbediening. Relevant, merkversterkend en rendabel. Maar om dat altijd waar te maken vraagt om allerlei keuzes. Wat beloven we deze klant? Wanneer krijgt hij extra voordelen? Wie krijgt er prioriteit als het spannend wordt? Dat wil je niet ter plekke bedenken. Dat vraagt om een heldere klantbedieningsstrategie.

Je klantbedieningsstrategie geeft houvast

Je klantbedieningsstrategie is het fundament onder je klantbediening. Daarmee bepaal je wat belangrijk is. Daarmee geef je de grenzen en de vrijheidsgraden aan. Zodat iedereen in de organisatie begrijpt wat van hem verwacht wordt. Zakelijke klanten bedienen we zus en particuliere klanten bedienen we zo. Nieuwe klanten heten we persoonlijk welkom en opzeggers bellen we altijd na. Een klantbedieningsstrategie geeft de richting en houvast die je nodig hebt.

Wil je structuur en richting geven aan je klantbediening?
Wij helpen je graag.

Let’s Connect

Bekijk al onze expertises