Klant­­behoeften­­­onderzoek

Je wilt weten wat je klanten beweegt. En wat ze in beweging krijgt. Wat motiveert ze, waarin zijn ze geïnteresseerd, wat is er nodig om ze de goede kant op te laten bewegen. Oftewel, wat zijn hun klantbehoeften. Misschien is er al veel klantkennis in de organisatie aanwezig, maar soms is het zinvol om de klant nog wat beter in beeld te krijgen.

Hiervoor hebben wij ons Klant-In-Zicht onderzoek ontwikkeld. Dit is een diepgaand kwalitatief onderzoek naar klantbehoeften om helder te krijgen wat klanten beweegt. Met een overzichtelijk aantal interviews halen we boven tafel wat de onderliggende behoeften, drijfveren en motivaties zijn. Natuurlijk kunnen we ook ex-klanten en klanten van de concurrentie meenemen in het onderzoek om een nog scherper beeld te krijgen.

Wil je weten wat je klanten beweegt? Neem dan contact met ons op om meer te weten te komen over de toegevoegde waarde van kwalitatief klantonderzoek.

Plan nu een Smart Talk!

Bespreek jouw vraag, uitdaging of plan met een onafhankelijke expert. Maak gebruik van ons speciale aanbod voor een gratis telefonische Smart Talk. Je krijgt direct feedback, tips en suggesties. Vrijblijvend. Je zit nergens aan vast. En helemaal gratis.

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief