Workshop Effectief Klantcontact

 

Effectiever communiceren met je klant

De relatie met onze klant staat onder druk. Onder invloed van technologische ontwikkelingen ontstaan nieuwe manieren van communicatie en distributie. Verkopen wordt daardoor steeds meer het bieden van gelegenheid tot kopen en op het juiste moment bereikbaar zijn. De uitdaging is om de klant op het juiste moment met de juiste boodschap aan te spreken. Oftewel, relevante klantinteractie.

In twee sessies maak jij de interactie met jouw klanten relevant. Dat betekent dat je na afloop niet alleen een klantcontactprogramma hebt opgesteld, maar ook slimme technieken hebt geleerd om de programma’s direct in de praktijk toe te passen. Een heel praktische en actieve manier om vanuit de klant te denken en inhoud te geven aan een klantcontactprogramma.

Waarin resulteert deze workshop

  • Verbetering kwaliteit van klantinteractie;
  • Efficiëntere marketing met beter meetbaar effect;
  • Continue campagnes in plaats van ad hoc;
  • Genereren eenduidig klantbeeld en extra klantinzicht.

Meer informatie?

GDPR-basisprincipes

Voor grote organisaties of complexe situaties maken wij graag een aanpak op maat. Wil je meer weten over deze workshop of over onze andere mogelijkheden? Neem dan contact met ons op.

Welke workshops, trainingen en cursussen hebben wij nog meer?

1:1 Campagne Management

Klantgerichte Workshops & Trainingen

Breng je mensen op een inspirerende manier in beweging

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief