Workshop Klant­strategie Opstellen

Vergroten van je klantgerichtheid begint bij een heldere visie en een duidelijke klantstrategie.

In deze workshop stel je met professionele begeleiding in 2 halve dagen een concrete klantvisie en klantstrategie op die richting geeft aan je customer experience programma of CRM-project.

Onder begeleiding van een van onze consultants krijg je in korte tijd helder wat de gewenste richting is. Hiermee komt het doel scherp voor ogen. De volgende stap is om dit te vertalen naar een ambitie waaraan ook een tijdpad is gekoppeld. Dit zorgt voor spanning op het elastiek om daadwerkelijk te gaan veranderen.

Waarin resulteert deze workshop:

  • Een heldere visie zodat je het doel scherp voor ogen hebt;
  • Een geformuleerde ambitie om draagvlak te krijgen voor de komende veranderingen;
  • Concrete doelstellingen om planmatig aan de slag te gaan om de ambitie te realiseren.

Voor grote organisaties of complexe situaties maken wij graag een aanpak op maat. Wil je meer weten over deze workshop of over onze andere mogelijkheden? Neem dan contact met ons op.

Aan de slag met de klantstrategie?

Zonder concrete klantvisie en klantstrategie is de kans redelijk groot dat je customer experience programma of CRM-project mislukt. Je moet een duidelijk doel voor ogen hebben en aan de hand daarvan definieer je doelstellingen om dat grote doel te behalen. Tijdens de workshop ga je met een strateeg aan de slag om jouw klantvisie en klantstrategie helder te krijgen.

Waar kunnen we je nog meer mee van dienst zijn?

Klankbord & Coaching

Kun je een klankbord of coach gebruiken met verstand van klantgericht ondernemen?

Klantgerichte Workshops & Trainingen

Breng je mensen op een inspirerende manier in beweging

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief