Klanten over ons

 
Over haar deelname aan de Customer Journey Workshop: Ik vond het een goede mix tussen luisteren en zelf actief nadenken. Mede door het invullen van de opdrachten waren er een paar eyeopeners voor mij, die ik ook ga terugkoppelen naar mijn collega’s. Zelf ben ik anders naar customer journey mapping gaan kijken en realiseer ik me dat we onze bezoekers echt nodig hebben in dit proces. Melanie Hendriks

Online Marketeer, Parkstad Limburg Theaters

We hebben een bijzondere band met Smart Connections. Smart Connections is niet alleen onze CRM-partner, maar directeur Aart Leenaars is ook erg betrokken bij Tjommie (vriend in het Zuid-Afrikaans). Die persoonlijke relatie is kenmerkend voor Tjommie. Ons doel is dan ook om onze donateurs persoonlijk op de hoogte te houden. Ze verbinden zich aan een project en dankzij de koppeling tussen het Smart Marketing Platform van Smart Connections en onze projectadministratie kunnen wij donateurs per project een terugkoppeling geven. Donateurs weten dus precies wat er met hun schenking gebeurt. Dat versterkt onze relatie. Samen met Smart Connections richten we ons alweer op de volgende stap: donateursegmentatie en donateur journeys. Maartje Smits

Programmamanager, Tjommie

Wij zochten expertise op het gebied van CRM-software selectie. CRM Software Advies, tegenwoordig een afdeling van Smart Connections,  kwam voor ons naar voren als de onafhankelijke partij die ons tijdens het selectieproces aan de hand mee kon nemen. En dat is gebleken. Het helpt om te werken met een partij die objectief is en er zonder belang van welke leverancier dan ook in zit. Bovendien levert de expertise van CRM-systemen binnen Smart Connections in combinatie met de online selectietool CRM in Control toegevoegde waarde. Ik kijk terug op een uitstekende, plezierige, no-nonsense samenwerking met Smart Connections. Voor een vervolgproject op CRM-gebied weet ik waar ik moet zijn. Ramon Hak

Hoofd SSC ICT, CNV

Het is ons tijdens het selectieproces duidelijk geworden dat CRM niet zomaar een pakket is, maar een denkwijze die bijdraagt aan ‘customer centricity’. Hoe gaan we met onze klanten om en wat is het doel van CRM? Wat we nu bereikt hebben, hadden we niet bereikt zonder de hulp van CRM Software Advies. Jullie hulp is nodig geweest om onze eisen aan CRM helder te krijgen, zowel intern richting onze directie en medewerkers als extern richting de CRM-softwareleveranciers. Bert van Meer

Manager, Topigs Norsvin

Wij zijn zeer tevreden over de begeleiding door de CRM software adviseurs van Smart Connections. We zijn een internationaal opererende industriële B2B-organisatie en we waren toe aan verdere professionalisering van ons commerciële proces. Smart Connections heeft ons eerst geholpen met het opstellen van de toekomstige marketing- en verkoopprocessen en daarna het CRM-softwareselectietraject professioneel begeleid zodat we tot een onderbouwde keuze van de beste oplossing zijn gekomen. Ron Verhiest

Manager Sales Operations, Orga

We zien het als een groot voordeel dat alle medewerkers zijn gehoord. Het selectieproces van het nieuwe CRM-systeem is een proces geweest dat we op deze manier met zijn allen hebben doorlopen, waardoor de keuze voor Update ook door iedereen gesteund wordt. De medewerkers zijn nu al heel tevreden met het systeem, omdat het veel gebruikersvriendelijker is dan het oude systeem. Sergio Brinkhuis

Online Development Manager , INREV

Wil jij tips en inspiratie ontvangen over customer engagement en data driven marketing?

Wil jij tips en inspiratie ontvangen over customer engagement en data driven marketing?