Agribusiness

Zakendoen in de agrisector kent zo zijn specifieke uitdagingen

Wij hebben ervaring met onder meer het selecteren en invoeren van CRM in agribusiness bedrijven, waaronder ook diverse agricorporaties, van strategie en het selecteren en implementeren van CRM-software tot het implementeren in de organisatie.

Ondernemingen in agribusiness kiezen steeds meer voor een klantgerichte strategie. Van oudsher zijn ze vaak productgericht. Smart Connections heeft ervaring met agribedrijven. Met onze ervaring en expertise helpen we in de transformatie naar een meer klantgerichte organisatie. Dat kan organisatiebreed of kleinschalig voor een specifieke klantgroep of specifieke customer journey zijn.

Klantinzicht

Een goed inzicht in de behoeften en prioriteiten van klanten is de basis voor een optimale klantervaring. Wij helpen onze opdrachtgevers door ze inzichten te bieden in de markt en in klanten. Wij analyseren alle beschikbare klantdata en vullen dit waar nodig aan met diepte-interviews om de werkelijke klantbehoeften te achterhalen. Dit is de basis voor het creëren van relevante klantervaringen. We helpen met het opstellen van klantstrategieën en het opstellen van klantsegmentaties.

CRM van vergaarbak naar sales engine

Wij helpen organisaties in agribusiness bij het creëren van waardevolle klantrelaties. Dat is vrijwel altijd een samenspel van klantgerichte processen, een effectieve organisatie en slimme technologie, zoals CRM-software en inbound marketing tools. Het is de uitdaging om dit klantprofiel te activeren. Dit betekent dat klantdata omgezet wordt in de juiste actie op het juiste moment. Dat kan een simpele e-mail zijn die automatisch verstuurd wordt, maar ook de verkoper die op het juiste moment, bij de juiste klant in stelling gebracht wordt, zodat hij maximaal effectief is.

Ben je geïnteresseerd in de mogelijkheden van CRM en klantgericht ondernemen in agribusiness? Vraag dan een vrijblijvend gesprek aan met één van onze experts op het gebied van data driven marketing.

PLAN ONLINE EEN SMART TALK

Bespreek jouw vraag, uitdaging of plan met een onafhankelijke expert. Maak gebruik van ons speciale aanbod voor een gratis telefonische Smart Talk. Je krijgt direct feedback, tips en suggesties. Vrijblijvend.

Met een van de vier onderstaande experts:

Smart-Talk

Plan een Smart Talk

DE VOORDELEN VAN EEN NIEUW CRM BIJ TOPIGS NORSVIN

Met het nieuwe CRM-systeem van Topigs Norsvin heeft deze internationale wereldleider in de agri-sector alle medewerkers wereldwijd met elkaar verbonden. Behalve de invoering van eenduidige efficiënte werkprocessen maakt het nieuwe CRM-systeem op termijn data overal toegankelijk en ondersteunt het kennisdeling binnen de gehele organisatie. Benieuwd naar het hele verhaal?

Onze opdrachtgevers in deze branche

 

Topigs Norsvin
Agruniek Rijnvallei
Agrifirm

Wil jij tips en inspiratie ontvangen over customer engagement en data driven marketing?

Wil jij tips en inspiratie ontvangen over customer engagement en data driven marketing?