Cultuurmarketing

CURSUS
Cultuurmarketing

Werk je in de cultuursector en wil jouw organisatie aan de slag met publieksverbreding of zijn jullie op zoek naar nieuwe verdienmodellen? Bekijk dan snel de cursus ‘Nieuwe waardeproposities ontwikkelen’ die Smart Connections voor Cultuurmarketing mag verzorgen.

Deze online cursus via Zoom loopt van 22 april t/m 17 juni en behelst zes ochtenden.

De volgende onderwerpen maken deel uit van het programma:

  • Wat zijn waardeproposities en hoe ontwikkel je ze?
  • Selecteren van de meest kansrijke doelgroep
  • Genereren van doelgroepinzicht
  • Het creatieve proces: ideeën, concepten en prototypes ontwikkelen
  • Omgaan met interne weerstand
  • Testen van het prototype bij de doelgroep
  • Uitwerken van een propositieplan

Pim Halkes, senior adviseur bij Smart Connections is één van de docenten die de cursus van Cultuurmarketing verzorgt. Pim is expert in het genereren van klantinzicht, propositie-ontwikkeling en customer journey optimalisatie en heeft veel ervaring met cultuurmarketing.

 

Lees meer over de cursus Cultuurmarketing

Pim Halkes

Pim Halkes

Senior Adviseur

“Heb je vragen over deze cursus cultuurmarketing?
Of wil je graag weten wat wij specifiek voor jouw organisatie kunnen betekenen?

Mail mij voor meer informatie.”