Workshop Klant­strategie Opstellen

 

Het vergroten van je klantgerichtheid begint bij een heldere visie en een duidelijke klantstrategie

In de Workshop Klantstrategie Opstellen stel je met professionele begeleiding in twee halve dagen een concrete klantvisie en klantstrategie op die richting geeft aan je customer experience programma of CRM-project.

Onder begeleiding van een van onze consultants krijg je in korte tijd helder wat de gewenste richting is. Hiermee komt het doel scherp voor ogen. De volgende stap is om dit te vertalen naar een ambitie waaraan ook een tijdpad is gekoppeld. Dit zorgt voor spanning op het elastiek om daadwerkelijk te gaan veranderen.

Waarin resulteert deze workshop

  • Een heldere visie zodat je het doel scherp voor ogen hebt;
  • Een geformuleerde ambitie om draagvlak te krijgen voor de komende veranderingen;
  • Concrete doelstellingen om planmatig aan de slag te gaan om de ambitie te realiseren.

Meer informatie?

Voor grote organisaties of complexe situaties maken wij graag een aanpak op maat. Wil je meer weten over deze workshop of over onze andere mogelijkheden? Neem dan contact met ons op.

Wellicht ook interessant:

Customer Journey cursus

Hoe zorg je ervoor dat je van eenmalige bezoekers naar klantrelaties gaat?

Klant-erger-je-niet Business game

Klantgericht ondernemen in spelvorm. Een leuke én effectieve training!

Workshop data driven klantcontactplan

Praktische workshop waarmee je je eigen klantcontactplan opstelt.

Klankbord & Coaching

Kun je een klankbord of coach gebruiken met verstand van klantgericht ondernemen?