Workshop

 

Data driven klantcontactplan

In deze workshop stel je in twee halve dagen samen met je team een praktisch klantcontactplan op waarin je de klant daadwerkelijk centraal stelt. Gezamenlijk brengen we relevante contactmomenten in kaart. Ook leer je slimme technieken om je klantcontactprogramma direct in de praktijk toe te passen.

Wat levert de workshop op?

Met deze workshop kom je met je team in 2 halve dagen tot een praktisch plan voor je 1:1 klantcontactplan: relevant klantcontact met de juiste klant, op het juiste moment en via het juiste kanaal.

Voor wie is deze workshop geschikt?

Deze workshop is geschikt voor alle teams die hun klantinteractie relevanter willen maken. Of je nu in een consumentenmarkt, business-to-business, overheid of not-for-profit actief bent, deze workshop is relevant voor elke organisatie die klantgerichter wil worden en klanten meer centraal wil stellen.

Meer informatie?

Wens je meer informatie over deze workshop? Download dan de brochure over deze workshop via het formulier hiernaast, bel ons vrijblijvend via 030-2209796 of stuur ons je vraag via ons contactformulier. We helpen je graag met je vraag!

Download de brochure

Wellicht ook interessant:

Customer Journey cursus

Hoe zorg je ervoor dat je van eenmalige bezoekers naar klantrelaties gaat?

klant-erger-je-niet business game

Klantgericht ondernemen in spelvorm. Een leuke én effectieve training!

Workshop klantstrategie opstellen

Krijg snel je klantvisie, ambitie en doelstellingen helder.

KLANKBORD & COACHING

Kun je een klankbord of coach gebruiken met verstand van klantgericht ondernemen?