Workshop data driven klantcontactplan

 

Praktische in-company workshop waarmee je je eigen klantcontactplan opstelt

In deze workshop stel je in twee halve dagen samen met je team een praktisch klantcontactplan op waarin je de klant daadwerkelijk centraal stelt. Gezamenlijk brengen we relevante contactmomenten in kaart. Ook leer je slimme technieken om je klantcontactprogramma
direct in de praktijk toe te passen.

Wat levert de workshop op?

Met deze workshop kom je met je team in 2 halve dagen tot een praktisch plan voor je 1:1 klantcontactplan: relevant klantcontact met de juiste klant, op het juiste moment en via het juiste kanaal.

Voor wie is deze workshop geschikt?

Deze workshop is geschikt voor alle teams die hun klantinteractie relevanter willen maken. Of je nu in een consumentenmarkt, business-to-business, overheid of not-for-profit actief bent, deze workshop is relevant voor elke organisatie die klantgerichter wil worden en klanten meer centraal wil stellen.

De brochure over deze workshop is te downloaden via het formulier bovenaan deze pagina. Benieuwd naar andere workshops, cursussen en trainingen die wij organiseren? Klik dan hier.

Download de brochure

Meer informatie?

Heb je vragen over de Workshop Data-Driven Klantcontactplan of over een van onze andere workshops of trainingen? Neem dan vrijblijvend contact met ons op. Wij maken graag een aanpak op maat.

Wellicht ook interessant:

Customer Journey cursus

Hoe zorg je ervoor dat je van eenmalige bezoekers naar klantrelaties gaat?

klant-erger-je-niet business game

Klantgericht ondernemen in spelvorm. Een leuke én effectieve training!

Workshop klantstrategie opstellen

Krijg snel je klantvisie, ambitie en doelstellingen helder.

KLANKBORD & COACHING

Kun je een klankbord of coach gebruiken met verstand van klantgericht ondernemen?