Workshop

Herhaalbezoek stimuleren

Wil jij je klanten stimuleren om vaker te komen? En kun je daarvoor wel wat praktische handvatten en inspiratie gebruiken? Dan is deze workshop precies wat je zoekt. In een halve dag krijg je inzicht in wat ervoor nodig is om in jouw organisatie herhaalbezoek te stimuleren en een concreet stappenplan om hiermee in de praktijk aan de slag te gaan.

Voor wie geschikt

  • Marketingteams van 2 – 8 personen

Tijd en locatie

  • Een halve dag (4 uur)
  • Naar keuze: op je eigen locatie of bij ons in Creative Valley – Utrecht

Wat deze workshop je oplevert

  • Inzicht in de drivers van herhaalbezoek en welke daarvan in jouw situatie relevant zijn
  • Kennis over de succesfactoren en valkuilen bij het creëren van herhaalbezoek
  • Inspiratie en praktijkvoorbeelden uit andere organisaties
  • Praktische andvatten voor het stimuleren van herhaalbezoek bij jouw eigen klanten
  • Concreet stappenplan om hiermee in jouw organisatie in de praktijk mee aan de slag te gaan

Kosten

€995 euro exclusief btw.

Interessant?

Laat dan hieronder jouw telefoonnummer achter. Wij zullen je in contact brengen met de persoon die al je vragen kan beantwoorden en/of direct de workshop met je kan plannen!

Stel je liever een vraag via de mail? Stuur ons dan een berichtje via dit formulier.

Interessant?

Is je interesse gewekt en wil je graag gedetailleerder weten wat wij voor jouw organisatie kunnen betekenen? Laat dan onderaan deze pagina je telefoonnummer achter of stuur ons een vraag via het contactformulier. We helpen je graag met je vraag!

Wellicht ook interessant:

Klant-erger-je-niet business game

Klantgericht ondernemen in spelvorm. Een leuke én effectieve training!

Workshop klantstrategie opstellen

Krijg snel je klantvisie, ambitie en doelstellingen helder.

Workshop data driven klantcontactplan

Praktische workshop waarmee je je eigen klantcontactplan opstelt

Customer Journey Cursus

Hoe zorg je ervoor dat je van eenmalige bezoekers naar klantrelaties gaat?