Full-service bureau voor customer engagement

Smart Connections helpt je van strategie tot en met realisatie bij het realiseren van relevante customer experiences en waardevolle klantrelaties

Waarmee kunnen we je van dienst zijn?

Klant­­strategie & roadmap

Heb je behoefte aan een overtuigende klantstrategie en een heldere customer experience roadmap?

Klant­­­interactie­­­program­­ma's

Zoek je meer klanten? Wil je klanten in beweging krijgen of juist vasthouden? Wij weten hoe.

Data Driven Marketing

Vragen je klanten om relevante 1-op-1 klantinteractie? Wij maken het waar met data driven marketing.

CRM Software Advies

Wil je de beste CRM-software selecteren en succesvol implementeren? Wij geven onafhankelijk advies.

Customer Experience Trans­­formatie

Klantgerichter denken en doen? Wij helpen je om je organisatie en werkwijze te veranderen.

Recruit­ment & Interim Profes­­sionals

Behoefte aan vaste of tijdelijke versterking van je (online) marketing of CRM-team? Wij zorgen voor de juiste kandidaat.

Interesse? Klik op onze diensten voor meer informatie.

Met veel praktijkervaring realiseren we relevante 1:1 klantinteractie

We zijn trots op onze klanten

MEE NL
CNV
Louwman & Parqui
ALLSafe
Marktplaats
Kamer van Koophandel
Achmea
Agrifirm
De Filmhallen
European Cultural Foundation
Bibliotheekservice Passend Lezen
Consumentenbond
KIA Motors
ING
Lexus
eBay
BDU
Adeptiv
Kunstbalie
Media Groep Limburg
Avifauna
Het Spoorwegmuseum
Holland Casino
BDO
ECI Cultuurfabriek
Gastouderbureau ViaViela
De Bijenkorf
Accell
Het Gelders Orkest
Instituut Fysieke Veiligheid

“Smart Connections heeft ons geholpen met het opzetten van onze database marketing in de helft van de tijd die wij daarvoor nodig hadden. Bovendien zijn ze in staat om pro-actief en strategisch mee te denken en structurele verbeteringen daadwerkelijk aan te brengen en uit te voeren”     Sandra van Kuijk Sr. Projectleider Marketing bij Stichting Natuur & Milieu

“Smart Connections heeft binnen een relatief korte tijd een kwalitatief goede en centrale donateursdatabase opgezet en heeft de communicatie met onze leads en donateurs geautomatiseerd en verbeterd aan de hand van campagne programma’s. Smart Connections heeft ons zowel proactief geholpen met de opzet van deze campagne programma’s als ook met de implementatie, uitvoering, beheer en doorontwikkeling.”       Maartje Smits Programmamanager Fondsenwerving bij Tjommie

“Smart Connections heeft ons geholpen de customer journey te ontwikkelen en heeft de technische realisatie van de journey gedaan. Smart Connections heeft ons geleerd hoe we dit eenvoudig en slim kunnen neerzetten. Het ondersteunt ‘onze business’ want we weten van personen nu hun e-mailadres, maar ook of ze uitgezonden willen worden, wanneer en waarheen.”       Joris Eekhout Director bij VSO Nederland

CO-SOURCING

Soms wil je bepaalde taken uitbesteden. Omdat dat efficiënter is, of omdat je niet genoeg deskundigheid in huis hebt. Bijvoorbeeld het beheren van je marketingdatabase, of het uitvoeren van je 1:1 marketingcampagnes.
Wij noemen dat co-sourcing: een deel doe je zelf en een deel doen wij voor je. En natuurlijk geven we je altijd inzicht in wat we voor je doen.

Recente blogs

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief, dan houden we je op de hoogte

De 9 drivers van Customer Engagement (deel 2)

Customer engagement leidt tot allerlei positieve effecten, zoals retentie en herhaald aankoopgedrag. Daarom doen organisaties tegenwoordig steeds meer hun best om customer engagement te stimuleren. Maar wat er nodig is om tot een dergelijke hoge klantbetrokkenheid te...

Lees meer

De 9 drivers van Customer Engagement (deel 1)

Customer engagement leidt tot allerlei positieve effecten, zoals retentie en herhaald aankoopgedrag. Daarom doen organisaties tegenwoordig steeds meer hun best om customer engagement te stimuleren. Maar wat er nodig is om tot een dergelijke hoge klantbetrokkenheid te...

Lees meer

Het belang van CRM voor het Spoorwegmuseum

Het verhogen van de bezoekersaantallen is een belangrijke doelstelling voor musea. Het Spoorwegmuseum is voor ongeveer 80% afhankelijk van de opbrengst van de inkomsten aan de deur. Een goede CRM-strategie vormt de oplossing. Sandra Bechtholt, destijds hoofd Marketing...

Lees meer

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

Dank je wel voor het bezoeken van onze website.

We hebben sinds kort een nieuwe naam

SMART CONNECTIONS

Bij een nieuwe naam hoort natuurlijk ook een nieuwe website
dus als je onderstaande melding sluit kom je op de nieuwe Smart Connections website.
Waar we trouwens best een beetje trots op zijn. Als je een minuutje over hebt horen we graag wat je ervan vindt.

Met klantvriendelijke groet,
het Smart Connections team

Sluit melding en toon de site