Klanten en prospects volgen hun eigen klantreis. Wat wil je dat ze tijdens hun reis ervaren? Wij helpen je om de juiste keuzes te maken.
Klantbediening – Klantreis
Klanten en prospects volgen hun eigen klantreis. Wat wil je dat ze tijdens hun reis ervaren? En hoe ga je dit waarmaken op al jouw touchpoints? Wij helpen je om de juiste keuzes te maken.
Klantbediening op maat
Je kiest voor een waardevolle klantbediening. Relevant, merkversterkend en rendabel. Maar om dat altijd waar te maken vraagt om allerlei keuzes. Wat beloven we deze klant? Wanneer krijgt hij extra voordelen? Wie krijgt er prioriteit als het spannend wordt? Dat wil je niet ter plekke bedenken. Dat vraagt om een heldere klantbedieningsstrategie en de juiste klantreizen.
Je klantbedieningsstrategie geeft houvast
Je klantbedieningsstrategie is het fundament onder je klantbediening. Daarmee bepaal je wat belangrijk is. Daarmee geef je de grenzen en de vrijheidsgraden aan. Zodat iedereen in de organisatie begrijpt wat van hem verwacht wordt. Zakelijke klanten bedienen we zus en particuliere klanten bedienen we zo. Nieuwe klanten heten we persoonlijk welkom en opzeggers bellen we altijd na. Een klantbedieningsstrategie geeft de richting en houvast die je nodig hebt. Wil je ook de balans tussen de bediening en kosten per doelgroep? We gaan graag met je in gesprek.