Financiële dienst­verlening

Van persoonlijke relatie naar digitale omgeving

De relatie tussen klant en financiële dienstverlener is de afgelopen jaren sterk veranderd. Van een persoonlijke relatie tussen klant en medewerker op kantoor naar een vrijwel compleet digitale omgeving.

Betrokken klanten blijven langer klant en zijn eerder geneigd meer diensten af te nemen. Tegelijkertijd ervaren klanten minder onderscheid tussen verschillende dienstverleners door de toenemende digitalisering.

Om uw organisatie te onderscheiden is het essentieel klantgericht te werk te gaan. Geen klant is hetzelfde en rekening houden met klantbehoeften is nooit eerder zo belangrijk. Customer engagement biedt hier uitkomst.

Inzicht in je klant

Op basis van jouw klantdata helpen we verschillende klantsegmenten te herkennen en bieden we inzichten in hun behoeften en levensfasen. Zo creëren we een compleet klantbeeld. Door deze inzichten integraal te gebruiken in de marketing- en salesactiviteiten van jouw organisatie zorgen we voor gepersonaliseerde en gesegmenteerde communicatie.

Je communicatie wordt hierdoor persoonlijk en relevant voor je klanten met als resultaat meer betrokken klanten. Tegelijkertijd maken onze campagne management tools alles meetbaar en creëren we meer inzichten in de effectiviteit van verschillende campagnes.

 

Ben je geïnteresseerd in de mogelijkheden van customer engagement in financiële dienstverlening? Vraag dan een vrijblijvend gesprek aan met een van onze experts op het gebied van data driven marketing.

PLAN ONLINE EEN SMART TALK

Bespreek jouw vraag, uitdaging of plan met een onafhankelijke expert. Maak gebruik van ons speciale aanbod voor een gratis telefonische Smart Talk. Je krijgt direct feedback, tips en suggesties. Vrijblijvend.

Met een van de vier onderstaande experts:

Smart-Talk

Plan een Smart Talk

WORKSHOP DATA DRIVEN KLANTCONTACTPLAN

In deze workshop stel je in twee halve dagen samen met je team een praktisch klantcontactplan op waarin je de klant daadwerkelijk centraal stelt. Gezamenlijk brengen we relevante contactmomenten in kaart. Ook leer je slimme technieken om je klantcontactprogramma direct in de praktijk toe te passen.

Opdrachtgevers in deze branche

Nationaal Restauratiefonds
Blue Sky Group
ING
VVAA
Rabobank
Please Payroll
DLL De Lage Landen
Binck bank
Achmea
Meeùs
Intrum Justitia
BDO
Loyalis
PGGM
Polis Direct
ONVZ Zorgverzekeraar
DAS

Wil jij tips en inspiratie ontvangen over customer engagement en data driven marketing?

Wil jij tips en inspiratie ontvangen over customer engagement en data driven marketing?